2007. június 26., kedd

Fura rímek......valahonnan másolva!

Egy mandarin Kínában
Pizzát evett kínjában.
Tett rá egy kis mandarint,
Aztán evett palacsint. 

…………..

Narancsos czár
ez randa rím,
Jöjjön má' helyette
mandarin.

…………..

 

Azt hitte szegény cár
Hogy " ukázolni" hobby,
oszt lám milyen erős ott
Az orosz narancslobby

 

…………..

 

Parancs miatt megtelt
Naranccsal az utca;
Hogy ezt elpucolják,
Kinyílhat a buksza.

Jött is erre rögvest
Újabb cári ukász:
Jöjjön hát az összes
Uralmenti utász!

Pucolják el nyomban
Narancsoknak héját
Vagy pedig adjanak
Parancsnoknak répát! 

…………….

 

Egy kuka Moszkvából:

Egyetértett vele,
Ő bizony nem kukáz,
Nem is fért már bele,
Czifra czári ukáz.

Nyakig feltöltötte
mindenki narancsa,
főutcán hempergett
Czifra czár parancsa.

…………..

 

A CÁR PARANCSA !!

Szigoru a cári ukáz,
A főutcán sose kukázz! 

…………..

 

A LAKOMA VÉGE

Ha megteltek már a bendők,
Lazíthatók a nyakkendők !

………….

 

Kocsonya, káposzta,
Hasam fárasztotta,
Folyt a sör meg a bor,
Dőlt a szaloncukor,
A gesztenye áradt,
Nyelvem is kifáradt,
Mákor beigli vége,
Hál'Istennek vége,
Nem merek ránézni,
Szobám mérlegére,
Csendesen ráfolyok, 
Itt az első székre.

……………

 

Mindenkinek BUJÉK!
Ha lehet bujjék!
Ha tudnék bujnék,
De ha lehet, fújnék:))))) 

……………

 

Torok Gyuszi látogatott
Engem szerda estve,
Szenvedtem is rendesen 
A Párom meg csak leste.

Láz álommal jó a parti,
Ne tagadja senki,
Csakhogy így a Karácsonnyal
Jól ki lehet ba...brálni !

Influ Elza jó haverom,
Együtt szoktunk enni-inni,
Leveleztünk papírzsepin, 
Csak már el fog fogyni.

Könnyem-nyálam egybefolyt már
Minden testnedvemmel (izzadtság, meg takony),
Olyan nagyon szenvedek, 
Hogy csapjatok már agyon !

EPILÓGUS

Volt néhány előnye
Ennek a nagy bajnak :
Az Asszony is elkapta,
Most már Ő is hallgat.

Kevesebbet beszél, többet fújja orrát,
Tüsszög, köhög sokat, reszeli a torkát
Igy lett ez az ünnep a hálaadásé,
Meg a néma, nem beszélő kedves házastársé.

…………..

Amit itten elolvastok
Rettenetes titok,
Hallgassatok róla mélyen,
Amennyire bírtok !

Betegségem története 
Jön most néhány dalban,
Eléneklem - rekedt vagyok -
Ezért most csak halkan.

Betegágyam lábainál
Földi javak, minden mi jó,
Karácsonyi pujka-java,
Beigli, kalács, no meg dió.

Hozzálátni semmi kedvem,
Étvágyam a szomszédba ment,
Ámde itt egy halom gyógyszer,
Ami mindig életet ment.

Forró tea kijön már 
Szép nagy lapát füleimen,
Mérgem lassan kitölteném
Szegény kedves szüleimen.

A napjaim ahogy telnek,
Tökéletes unalom,
Versemm remélem majd látszik
A hétfői Tasztalon.

Ilyen hosszú bevezető végén
Kezdődjék a rímhányás,
Hogy ne legyen már itt rögtön
A jól bevált anyázás : 

………….

Beköszönt már lassacskán
Szép karácsony napja,
E hidegben csak az örül,
Kinek van kalapja.

Menjen haza hát mindenki
Melóhelyről gyorsan,
Keresse meg a fazekát,
Azt, amiben bor van.

Tegyen bele szegfűszeget,
Fahéjat meg cukrot,
Igyon aztán jó forralt bort,
És kössön egy-két bugyrot!

Elhúzok most én is lassan,
Ajándékot venni,
Mert hogy eddig nem bírtam,
Nincs most már mit tenni...

Kívánok hát mégegyszer
Mindenkinek mindent,
Békés, boldog karácsonyt,
Jó teli kredencet!!!

……………

 

ókívánság a mamának!

Mama szegény, "ördögéspokol",
Csatornarácson zarándokol,
Bukdácsol a téli utcán,
Összetöri magát egy buckán,
Pénzét mind ajándékra költötte,
Autóját meg darabokra törte,
Rászorul mindenki szeretetére,
Átok helyett már szerencse kísérje!

………….

A decemberi költőnő dala:

Nem kell engem tanítani,
Pénztárcám belapítani,
Ajándékot vásárolok,
Ezek is ajándék sorok.

Meglepetést, elragadót,
Záporozó ÁFA adót,
Csillogóra csomagolok,
Átnyujtom és boldog vagyok.

Már nem soká fontoskodok,
Mindenkiről gondoskodok,
Fogadd tőlem szeretettel,
s vidd haza, mert nekem nem kell!

………….

MA MÁR MÁS A VÁZA

A váza alja kitörött,
Igy képződött vázalék,
Rajta a viz kiömlött,
S a teritő igy ázelék!

IGAZ TÖRTÉNET A NAGY ZABLAPÁTOLÓ
SZTRÁJK IDEJÉBŐL

NEM CSÖKKENT A ZABSZINT
DE ELFOGYOTT AZ ABSZINT

 

………….

Igyal, oh Uram, amennyi tetszik!
Konyak, gin, tequila,
sor, bor, s a tobbi - ne band az arat!

(Ha nem zavaro, mikozben fekszik,
tolem egy no akar
hazavaghatja az egesz majat...:)

Az sem szamit, ha mindarra vagynal,
mit a likoripar
ma csak eloallitani kepes;

- majd tartom a homlokod, ha hanynal,
aztan lecsokolom 
uveges szemeid, te (fel)edes...

:)))

[Ez itt font mind a kepernyo hibaja,
fogadja igy el, egyezzen ki vele:
en nem vagyok pimasz, azt csak ugy latja
- hisz vodkagoztol kaprazik a szeme.. ;)] 

………….

Nem a filmes készülékre
gondoltam, a vén szülémre,
Dokumentumom, mint Szárszó,
Fájdalmamban mélyenszántó.

Mélyen fájdalmat szántottam,
Olvasómat berántottam,
Szulamit ilyet ne mesélj!
Csak halk az igaz dinnyehéj...

 

…………..

Hottentotta rántotta,
Teszetosza rétes,
Hova tűnt el innen
Az a vargabéles???!!!

………….

Leesett a hó, a sok,
Fehér már a táj,
Fogy a forralt bor,
Dolgozzon a máj...

Ha nem teccik hólapát,
Vegyél fel egy nagykabát!
De ez sem fog helyetted,
Hívd inkább a nagypapát!

Nagypapának lapátja
A sok havat elhányja.
A lapát a havat,
Nagypapa meg a forralt bort... 

………….

A fél hegyet letaposod,
"Míg a havat lapátolod,"
Hideg hó talpamhoz forrot,
"Belevered jól az orrod."

Freeze flash költő, de jó csávó
"Fúj a szél, a metsző, vágó,"
Bundás belsőm nem szétmáló,
"Ettől gyógyul a lumbágó."
:-)

……………

A visítás azért jött a nőre,
Mert nem számított ennyi főre,
A bigámia oly távol állt tőle,
Pedig mind eljött az esküvőre,

S mind lefeküdt a szép keszkenőre,
Mert nem tellett nekik lepedőre,
S pőrén néztek a meztelen nőre,
Nem számítottak a betörőre.

………….

Asztalt foglalt három főre,
majd ráborult mindkét nőre.
De nem számított ilyen hőre,
le is kókadt tőle tőre.

………….

A karácsonyi poéta

Tollforgató marka,
A víz alatt tart ma,
Düllednek szemeim,
Úszkálnak füleim,
Önti a rímeket,
S kíván szép ünnepet!

………….

HALMOZOTTAN HÁTRÁNYOS HELYZET

Az IQ-ja mínuszos,
S az apja is priuszos

RIZIKÓTRAKTOR

A rizsföldön 1 traktor
Nagy rizikófaktor !

………….

MadroC Te! Te Érdemtelen!
Sért ha versem Rádrímelem?
Na ne jáccad most a izét,
Mert letöröm kacsód ívét!

Nem akarlak én bántani!
(Vagy tán mégis?)
Csupán H-Versbe foglaní!
(van rajt krém is!)

Ne piszkáld a pizzámat jó?
Mi Neked jutott szép volt, forró.
Különben meg azt nem tudod,
Tojással ki messze futott?

Kinek mentem én utánna:
"Tojásodat a pizzádra!"
Ki volt kinek eztán mégis,
Pizza volt orra hegyén is?

Mondhacc rólam sok sok rosszat.
Vagy jót is, (de azt nem mondasz)
De a pizzámat ne sércsed.
Mert rajta szósz lesz a véred!

Erröl ennyit mára vége,
Mert korog a gyomrom mélye.
Kéne némi kaját venni.
Aztán mindet jól megenni! 

…………

Benéztem csak, pá-pá-t intek,
De pár sort még ide hintek...
Nem tűntem én el nagyon,
Nem is ütöttek még agyon,

Csak a hypertóniám,
Ami nem jó, nem biz' ám,
Derült csak ki egyszer,
De már nem kell vegyszer...

Felkeltem én akkor reggel,
Nem aludtam hajnalban,
Fájt ráadásként a fejem,
Izzadtam, és nem hónaljban.

Leballagtam rendelőbe,
Nem későn, de jó időbe,
Rákötöttek az EKG-ra,
Nem hívtak meg egy kávéra...

Elküldtek a laborba,
Pisiltem egy lavórba.
Vettek tőlem vért is,
Hát ebben meg nem sok volt a cukor meg a koleszterin???!!!

Asszem az volt a baj,
Sokat züllöttem előtte,
Sok volt nekem a stressz,
Ezt mondta a doki is.

Ebben ugyan nincsen rím, de igaz.

Na, csá! 

………..

Yeti Te! hallod-e
Pizzát ne hozz nekem ide
Mer meg találom enni 
Aztán nem tudok majd Sz@rni.
Ugye fáj? 
ha szidva a tudomány
Legalábbis mit te annak mondasz
Álcázva a szörnyű rossznak.
Mondta már valaki dícsérve a neved?
Mer akkor az nem más mint elmebeteg
Ki furcsán futkos a világban
Fejében régóta romló pizzád van
Miben talán valami féreg ütött tanyát
Nem rokonod neked? az áldóját
Már az ami a tanyáját felütötte
Mígnem a hordozóját guta megütötte.
Így kerülj majd te is a hűvös verembe
S verseiddel ne gyere közelembe.

:-)))))))))))))))))))))))

…………

MadroC. Te!! TE kicsi bigyo!
Jogositasod mire jo?
Hogy most szaguldjal kedvedre?
Kukat dongess, szegre menve?

Nem hiszem am en komolyan,
Hogy mar olyan papirod van!
Mald ha nekem megmutatod,
Tuzet vele meggyujthatod.

Bar ha jobban meggondolom,
kicsit felek, megmondhatom.
Lehet hogy tenyleg jogsid van,
S utban felem kiskocsid van.

Mert mondta be a radio,
Del Mo-n biztonsag nem jo!
Mert valaki ott lent tombol,
Egy ficko varost lerombol!

Nem tuggyak, hogy Ki? Honnan jott?
Harckocsiba mert koltozott?
Csak azt latjak kerek szemmel,
Mindent mit er rombol szejjel.

Pingvineket is hajkurasz,
Gepagyuval rajuk vadasz.
Szazaval allitja falhoz
MadroC ki egy Tevebajnok!

Kicsit orult, de ez nem baj.
Mig pingvineket igy meghajt.
Csak ne hagyjon egyet elve,
s dicserve lesz nagyon erte! 

…………..

Teodor, Te kedves társam,
(bár nem vagy kis rózsaszálam)
Nem vagy kicsiny rózsabimbó,
Bablevestöl nagyot fin@ó.

De bizony egy pojéta vagy,
Rajtad nem fog mán a rímfagy,
Rímelsz mindig mikor kérik.
(bár ezért páran hajuk tépik)

Próbálok mald sokat jönni,
Topicba sok verset tömni.
De ha mégsem vagyok jöve,
Szívem van itt versbeszöve. 

…………..

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése