2008. január 8., kedd

Vigyázzatok! Internetes csalások!

http://www.delmagyar.hu/belfold_hirek/egymilliot_csaltak_ki_egy_nyiregyhazi_notol_az_interneten/2040363/
Image Hosted by ImageShack.us

Egymillió forintot csaltak ki az interneten keresztül egy középkorú nyíregyházi nőtől. A nő novemberben egy angol nyelvű e-mailt kapott, melyben arról értesítették, hogy sorsoláson 750.000 angol fontot nyert.
Nyereményének kézhezvételéhez különböző kezelési és adminisztratív költségek címén először 160.000, majd 840.000 forintot utaltattak át vele -tájékoztatta a Független Hírügynökséget Fülöp Gergely, a Szabolcs Szatmár Bereg Megyei Rendőr-Főkapitányság szóvivője.

Az átvert nő pénteken tett feljelentést, amikor a kért összegek elküldése után további 640.000 forintot kért tőle az angliai fantomcég.

A rendőrség csalás miatt indított nyomozást.

7 megjegyzés:

  1. ...én utolsó élö örökösként már ötödször nem vettem fel többmillió dolláros dél-afrikai örökségemet,amit szegény nagy-nagy...még-nagyobb-bátyám hagyott egy ottani bankban;csak osztozkodnom kellett volna az illetö banktisztviselövel és a költségeket átutalni...
    ha nem is lenne tudomásom az ún. Nigériai maffiáról,akkor sem hittem volna el,hogy pont nekem ekkora (anyagilag nézve) szerencsém lenne :-).
    Nem valószinü,hogy akár egy forintot is visszakapna az illetö...

    VálaszTörlés
  2. Hihetetlen, milyen naiv emberek vannak :-(

    VálaszTörlés
  3. Hihi ... jajj de gonosz vagyok!
    Csak azért vihogtam, mert nem tudok angolul, s mire meglátnám angolul beszélő barátomat, már az egész dologról elfeledkeztem (volna)
    Előny, a rövidtávú emlékezet romlása, határozottan.

    VálaszTörlés
  4. szerintem úgy kellett neki! Én biztos nem fizetnék ekkora összeget senkinek, és semmilyen okból!

    VálaszTörlés
  5. NAPONTA KAPOK ÉN IS HASONLÓKAT, HURRÁ NYERTEM!!!! CSAK EL KELL KÜLDJEM AZ ADATAIMAT, MAJD UTÁNNA KAPOK EGY ÉRTESÍTÉST, HOGY CSAK SZEMÉLYESEN VEHETEM ÁT A NYEREMÉNY HITELES ÍRATAIT. AMELYET EGY MEGBÍZHATÓ GYORSKŰLDŐ CÉG FOG KÉZBESÍTENI POTOM 1-2 EZER EURÓÉRT , AMELYET AZ ELKÜLDÖTT IRATOK ÁTVÉTELEKOR KELL KIFIZETNI A SZÁLLÍTÁSÉRT, DE TE NEM TUDOD MI VAN A KÜLDEMÉNYBEN ADDIG AMÍG LE NEM PERKÁLOD A KÉRT ÖSSZEGET! EDDIG TUDTATOK KÖVETNI? EKKOR JÖN A MEGLEPI!!!!! VANNAK ÍRATOK , PERSZE ANGOLUL, CSAKHOGY MEGKAPD A "NYEREMÉNYED" AZ ÍRATOKKAL MEG KELL JELENNI SZEMÉLYESEN EGY MEGADOTT ANGOL BANKNÁL , FELMUTATOD AZ ÍRATOKAT , OTT NAGYOT RÖHÖGNEK , MERT EGY ÚJABB VERÉB AKADT A HOROGRA!

    VálaszTörlés
  6. AFRIKAI NAGYBÁCSI NEKEM IS VAN MÁR VAGY HÚSZ!!!!! DE KÁR HOGY NEM TUDTAM ADDIG AMÍG ÉLTEK!!!!!!!!!!

    VálaszTörlés