2009. szeptember 5., szombat

http://media.proxnet.hu/, képmegosztás

http://media.proxnet.hu/
Még ilyet!
Nem is tudom mióta mutatja magát nekem itt a felső sorban ez a cím és figyelmen kívül hagytam. Most valahogy rá kattintottam és milyen egyszerűen ad kódot a képhez!
Talán vége is lehet a photobuckettel való harcnak?
Első látvány ijesztő, mert éppen egy csomó mesztelenkedő, ízléstelenség "tálalja" magát,
ezt figyelmen kívül kell hagyni és kész!........Próbáljátok meg Ti is, illetve, aki még nem ismeri. Nekem ez most valami nagy felfedezésnek tűnik... Böbici.
Érdekes lenne, ha valamelyikőtök beírna nekem, hogy már régen feltettem ezt
valamelyik oldalamon.
Jujj, kész leégés! inkább ne! OK?! Kíméljetek meg a valóság feltárásától!! - "Böbici már igen-igen felejt!!"

3 megjegyzés:

  1. Sokkal jobb, mint a képfeltöltés.hu
    Amúgy szerintem a képfeltöltős oldalak kezdenek elreklámosodni... sajnos - bár valamivel fent kell tartaniuk magukat.

    VálaszTörlés
  2. Nem csak te felejtesz, bár ez nem vigasz.
    Én a photobucketet már rég nem használom

    VálaszTörlés