2009. december 2., szerda

Karácsonyi hátterek




19 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, annak is, aki nem ír be!!
    Látom............!!!

    VálaszTörlés
  2. Én is vittem párat, köszönöm!
    Ja, és nem ér kukucskálni! :))

    VálaszTörlés
  3. Így igaz...torpilla!!! Állandó "kukucskálóim" vannak!

    VálaszTörlés
  4. Kedves drusza, nagyon szepek.Ezt engedelmeddel el is vittem.
    Tovabbi szep hetet es bekes varakozast.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen, nagyon tetszenek. Én is elvittem párat. Majd készítek belőle egyéni képeket. Szeretettel: E

    VálaszTörlés
  6. Jó látni, hogy visztek belőle! Köszönöm.......Böbici

    VálaszTörlés
  7. köszönöm, gyönyörű gyűjtemény, nagyon sok képet elvittem! köszi még egyszer! :-)

    VálaszTörlés
  8. Itt aztan van mibol valogatni, majd en is visszajovok am. Koszonom.

    VálaszTörlés
  9. Hat ez gyonyoru,,,,,,,, engedelyeddel el is vittem,koszonom szepen. Marika

    VálaszTörlés