2011. január 23., vasárnap

Mennek az é v e k !!





Az osztálytárs


Nem történt meg veled néha, hogy amikor láttál egy "nagyjából" veled
egyidős valakit ,ezt gondoltad: NEM LÉTEZIK, hogy én is ilyen öregnek nézek
ki!!!
Olvasd el az én kis történetem.
                                         x x x x x

Alicia Smith a nevem és a fogorvosi rendelő várószobájában ültem. Soha nem
jártam előtte ennél a fogorvosnál. Amint várakoztam és nézelődtem,
megláttam a falon az orvos diplomáját
amin rajta volt a teljes neve. Hirtelen felelevenedett az emlékeimben egy
magas, feketehajú, sportos srác arca, aki az osztálytársam volt a
gimnáziumban kb. 30 évvel ezelőtt. Létezne hogy ez ugyanaz a fiú akibe
titokban szerelmes voltam???
De miután bementem a rendelőbe és megláttam, elhessegettem magamtól a
gondolatot. A félig kopasz, őszes, igaz hogy magas, de kövér és ráncos arcú
férfi láttán, gondoltam túl öregnek látszik ahhoz hogy az osztálytársam
lehetett volna.
Miután megvizsgálta a fogaimat, megkérdeztem tőle, hogy a "Morgan Park"-i
gimnáziumban tanult-e.
- Igen, igen - válaszolt büszkén mosolyogva.
Mire én:
- És mikor érettségiztél?
Mire ő:
- 1975-ben. Miért kérdezed?
Mire én:
- Nahát, te az osztályomba jártál!
Miután hosszasan végigmért ez a
RONDA,...KOPASZ,...RÁNCOS,...
KÖVÉR,...ÖREG,...ABNORMÁLIS,....IDIÓTA fickó,
megkérdezte:
- Melyik tantárgyat tanítottad....???!!!

1 megjegyzés: