2008. március 7., péntek

Végtagok nélkül!

Rating:★★★★★
Category:Other
Image Hosted by ImageShack.us





Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Egy hete kaptam Nich Vujicicről készült videót,
Nehezen szántam rá magamat, hogy feltöltsem!
Döntöttem!
Sokakhoz szól! Akinek segítségre, bátorításra van szüksége,
Megkapja!
Akinek egészsége 100 %-os, azt elgondolkoztatja,
Hogy becsülje meg azt!!!!
Sok fiatal, középkorú és idős, ki úgy döntött, eldobja életét,
A „semmi” miatt, egy bánat, egy csalódás, elkeseredés,
Meguntság, szülő iránti tizenéves dühkitörés, mert „csak
Rosszat akar nekem, nem hagy békén, szigorú, hanyast hoztál
Ma magyarból? Fizikából és matekból?”,
Az élvezetfüggőség, túladagolás, bünözés, hogy megtudjam
Venni, játékszenvedély és sorolhatnám milyen okok miatt
Dobták el életüket,
Talán látták volna Nich Vujicic fotóját, látták volna mosolygós
Arcát, karok és láb nélküli mindennapi tevékenykedését,
Hallották volna szavait……….ha……..,
Nekik, akik már elmentek, késő!
De…..itt a lehetőség, hogy segítsen és bízom abban, hogy
Mindenkihez szól és kinek hogyan, de hat, mert hatnia kell!!










6 megjegyzés:

  1. Köszönöm,hogy végül is úgy döntöttél,megosztod ezt a videót velünk.Nem is igazán találok szavakat,de hiszem,ez a fiatalember és a szavai senkit nem hagynak hidegen.Hmm...ha arra gondolok,hogy mi,akik egészségesnek mondhatjuk magunkat (és még ezt sem tudhatjuk biztosan),milyen apró dolgokon bosszankodunk nap mint nap,hát ezt a videót végignézve,elszégyellem magam.Van 2 kezem és van 2 lábam,de merem állítani,néha mégsem vagyok elégedett.Nich-nek nincsenek kezei,sem lábai,mégis boldogan tud élni.Csak annyit mondok,csináljuk utána!...
    Még egyszer köszönöm.
    Szia,puszi. Ditty.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, hogy feltetted.
    A lelki erő a test törékenységével szemben "gyözött".
    Nem tudok most többet írni, köszönöm.

    VálaszTörlés
  3. jól döntöttél,hogy feltetted.köszönöm.

    VálaszTörlés
  4. én is köszi, hogy megnézhettem. A lelki ereje példamutató ennek a fiatalembernek.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm...annyira meghatott, hogy nem találok szavakat....

    VálaszTörlés