2008. május 19., hétfő

izike-portálszépítés;

http://izike2.gportal.hu/
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Glittereznél, animálnál, de még minden idegen,
hogyan is kezdjem?!

Izikénél mindenre választ kapsz, csak akarni kell, idő, türelem
és képet teremt, saját ízlésedet követve.
Nagyon ajánlom!
/magamnak is, mert kezdők kezdője vagyok, csak szeretném
tudni, rájöttem, kevés szeretni tudni!!!/





13 megjegyzés:

  1. MA NAGYBAN PRÓBÁLGATTAM , DE VALAMI NAGYON NEM MEGY PSP9 VAN MEG , DE A GLITTEREZÉSNÉL NEM HALLGAT RÁM :-((((

    VálaszTörlés
  2. Nem elég hangosan szólsz!
    Elsőre ne várj csodát! próbálgatni kell, beállítások, stb. Izikénél minden leírva.

    VálaszTörlés
  3. leirás szerint csin csak nem hallgat rám a progi :-))) de majd privibe leirom mi a bajom vele :-)))

    VálaszTörlés
  4. nekem is megvan, próbálkoztam már én is vele! Tényleg jó, csak idő kell hozzá kitapasztalni! Addig is itt egy kép, ami még az első próbálkozásom volt. Először feliratoztam a Photofiltre-ben, utána a psp8-ban glittereztem! Szerintem elsőre nem rossz, és egyszerű is!

    VálaszTörlés
  5. Ügyes vagy ..Én a glitterezéssel szenvedek :-))) DE NEM ADOM FEL :-)))

    VálaszTörlés
  6. Szia Böbici! Látom, elindult az új csapat... Látom, többen a photofiltre-t használjátok feliratozni. Psp-ben is lehet: Eszközsoron A jellel indul, fent megjelenik az új eszköztár, ki lehet választani a betűtípust, nagyságot, színt, stb. Ha írsz a képre, azzal egy új réteget képezel, amit aztán egyesíteni kell: Layers/Merge/Merge All menüpontban. (Sajnos sok betűtípus (bár nagyon szépek) nem szereti a magyar ékezetes betűket. Az ő és az ű pl. alig fordul elő, de ezt is próbálgatni kell...)
    A PSP9 nagy tudora Barbara: http://lap.centrumnet.hu/barbara/main.php?p=main&mid=e865bbc7777fb56c5984d3b81e7119f1&c=list, de nagyon sok olyat ír, ami PSP 8-ban is működik!!!

    Ne haragudj Böbici, hogy ezt itt írtam, de gondoltam visszanéznek az előttem szólók! Sok puszi: Betti

    VálaszTörlés
  7. Egyébként olyan fura ez a kék szín, én pl. nem tudom elolvasni, hogy az előbb mit írtam... Ez az IE átka?

    VálaszTörlés
  8. Jujjujj! Bettikém!
    Nem látszik ez a fura kék? milyen lenne jó? meg tudnám, hol is változtassam, tudod mennyit bajlódtam vele? Mi az, hogy IE!!!!!! Csak nem azt használod?! Miért??!! sokkal jobb a Mozilla! Nálam itt, ahova írok, fekete betűval ír, fehér háttérre! Amikor submit, akkor a szűrkészöld háttéren látszik ez a "furakék"? Javaslatodat várom! szín? melyik lenne jó?
    ---------
    Most aztán bekavartál ám nekem! PSP9, ajjaj, végre a 8-ban kicsit kapirgálok - felírat is megy, csak nem oda teszi, ahova szeretném -,
    most mit is cccciííííííííínáljak? próbáljam a 9-et, akkor törölnöm, eltávolítanom kell a 8-at! Hmmmmmm!!?? félek a változástól!
    -------
    Barbara oldalát bevettem könyvjelzők közé, nagyon jónak látszik, köszönöm.
    Nyugodtan írj, sőt köszönöm, bármi is az, csak jót teszel vele!
    Puszikállak!........Böbici

    VálaszTörlés
  9. Ahha! Megnéztem IE-vel, ahogy itt írok, az látható, sőt, amit én írtam korábban fehéren, fekete betű. Az viszont, amit írtál, tényleg fehér alapon a világos nem tudom milyen kékem, csak jelölve olvasható!
    a Szia Böbici! Látom elindult szöveg viszont tökéletresen látható. Ez hogy lehet, egyik így a másik úgy? Még ilyet!! Erre mondják, hogy az IE, nem mutat mindent. Tehát amit írtál, egyik jó a másik nem! Ezen nem tudok változtatni!
    Passz!! sajnos!
    Vígasztalom magamat, hogy lolo oldalán semmi nem olvasható a sárga betűje és a háttérben lévő sárga rész miatt, tehát ott is jelölve látom, amit szeretnék! Ez van, 16 millcsi puszika!! - színeim élnek, sőt Macunál is! éppen 16 millcsi!!-
    ***********Nahát! el sem küldte a szöveget az IE-vel kiírta, "hiba" !! keresés?! nem érdekel, nem keresem, még jó, hogy másolni tudtam, amit írtam és a Mozillámmal itt tudom küldeni! Miért ragaszkodsz az IE-hez? Mások is írják, óriási különbség van a kettő között!

    VálaszTörlés
  10. várj, írok ide, csak úgy, mert a felettem levő fehér hátterest egyelőre nem láthatom...

    VálaszTörlés
  11. na, jó, megvárom amíg átküldi az outlook-ra... Na, de te el tudod olvasni, amit én írkálok... nem akartalak megkavarni a psp9-cel (természetesen), csak láttam, hogy valaki azt használ. Azzal én sem nagyon foglalkozom, nem akarom minden hónapban újra telepítgeni...Nehogy ledobd a psp8-at!!! Amiket eddig összegyűjtögettél (gondolom...) kellékeket, azok mind a 8-hoz vannak... ez egy nagyon tuti kis program, nehogy megválj tőle!!!
    A két lány (Izike és Barbara csináltak egy közös gyűjtőoldalt, ahonnan minden elérhető: http://www.adrenalink.hu/index.php?tema=Paint%20Shop%20Pro%20design ) Érdemes szétnézni náluk! A gond persze csak az, hogy ha egyszer belekezdel... nagyon fertőz (láthatjuk :-)) ) és mindig találsz valami új szépséget, amit úgy érzed feltétlenül ki kell próbálnod!!!
    *****
    Már a múltkor is megkérdezted, hogy IE-t használok??? (ilyen hangsúllyal...), én meg nem értettem, hogy honnan tudod... szóval, azt mondod Mozzilla??? utánajárok. Gondoltam már rá, de én vagyok a rendszergazda, meg szinte az egyetlen felhasználó, a szervíz meg minden... nem nagyon merek belevágni új dolgokba... (na jó, ez így nem igaz, csak olyankor nagyon-nagyon elővesz a szívdobogás...) Jó hosszú lettem... Sok puszi: Betti

    VálaszTörlés
  12. Sziuka!
    Én is próbálgatom de nem igazán jóóóó a glitterezésem!

    VálaszTörlés
  13. Mucmucom!
    MÉg, ilyet írni, hogy nem igazán jó a glitterezésed!
    Nekem nagyon jónak tűnik és csodálatos a szín is, a
    pálmás, az egész hangulata!.....puszika, így tovább...Böbici

    VálaszTörlés