2008. május 2., péntek

Két kedves Barátnőm oldala, akik sajátkészítésű képeivel elbűvöltek engem!






http://aghzoltan.multiply.com/photos/album/18#
http://mumpyn.multiply.com/photos/album/23#

Mindketten szebbnél szebb képeket alkotnak.

Különböző irányzatot visznek.
Azonosságuk; fantáziájuk és annak kivitelezése.
Precíz, aprólékos, válogatott!

Egy-egy kép, több órás szemet és figyelmet
maximálisan igénybe vevő munka eredménye.
Még akkor az előgyűjtésről el is feledkeztem!

Nézzétek, vélemény és mentés szabad!

Kapjatok kedvet Ti is, kezdjétek el!
Rövid időn belül multis képek röpködnek
a hálón!
                   üdv:  Böbici 

2 megjegyzés:

  1. Sziuka!
    Benéztem mert "kint" láttam, hogy dódozol. Csodálatos amit a két kedves Barátnőd alkot, művészi fokon tudnak! Nekem csak a képbe beírás, keretezés sem igazán megy!
    Gratulálni lehet és ámulni!!!

    VálaszTörlés
  2. Így van Mucmucom! már a Barátnőkről írtak, a keretezés sem igazán? az már egészen jó, csak így tovább. Féltél a háttérhez is nyúlni és mi van, én ámulok és bámulok és örülök, meg minden, hogy ilyen ügyes vagy, no..........., elég a dícséretből oda-vissza..........pusz!!

    VálaszTörlés