2008. augusztus 25., hétfő

Óriás virágú mályva /Mályva: a boldogság virága./

Valami csodaszép! Pár napja láttam előszőr, egy udvar előkertjében.
Annyira különös volt nagy virága, meg
kellett állnom az autóval, becsengetnem, hogy megkérdezzem mi is a neve, honnan is van és megdícsérjem.
Nem sikerült!
Éppan nem találtam otthon senkit!
No! nem tudtam nyugodni. Maga a virág nagyon hasonlított az én kertemben is tündöklő mályvához, csak enyém ehhez képest törpe.
Irány a net! és lám, rá is találtam.
Tehát óriás virágú mályva a neve.
Látom vásárolni is lehet, nem is drága! 500.- Ft db-ja.
Van egynyári és évelő! Tehát, valakinek megtetszik és szeretné kertjében, vigyázni kell, hiszen mindenki úgy van ezzel, hogy érdemesebb az évelőt venni.
Lehet, most nagyot néztek, hogy én még most láttam előszőr!
Ez van és nem szégyellem leírni!


4 megjegyzés:

  1. Nekem már van fehér és bordó.
    Igénytelen és csudi szép.

    VálaszTörlés
  2. Mindig valami szépet hozol Böbici.Köszike!
    Több fiatal egyedem is kelt ki a nyáron.
    De, hogy milyen színű lesz azt nem tudom, mert fehér és lila van . (valamelyik, vagy mindkettő)

    VálaszTörlés
  3. Szia,hát ez tényleg gyönyörű..és én sem a törpe,sem az óriás változatát nem ismerem..pedig eltudnám képzelni a kertemben...Nelly :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép. Hasonlít a virágja a mocsári hibiszkuszéra.

    VálaszTörlés