2008. december 9., kedd

Omlós-élesztős beigli




Nem volt tervem receptet hozni az oldalamra, hiszen minden elérhető
a net-en és receptkönyv is van bőven, de ennek az egynek csak engedtem.
Ugyanis sok-sok évvel, évtizedekkel ezelőtt a Magyar Konyha Gasztronómiai Magazin II. évfolyam 4.számában jelent meg, kipróbáltam és azóta csak így
kéri a Család. Nem kell ünnepekre várni vele, nem lehet megunni!
Aki nem ismeri, ill. a hagyományos kelthez ragaszkodik, nyugodtan próbálja ki!
Sokkal-sokkal finomabb, gusztább és nem lehet betelni vele!
Eredeti fotót, ami a Magazin cím lapján van, nem tudtam hozni, hiába keresem google-ben, nem elérhető. Vásárlásra igen, olvasásra nem!
ZOOM-ra klikkelj, akkor olvasható norm. méretben!



7 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, biztos vagyok, ízleni fog!!

    VálaszTörlés
  2. Szóról szóra megegyezik a recept: én is igy sütöm és nagyon finom.

    VálaszTörlés
  3. Böbicim! Köszönöm, ki fogom próbálni. Tetszik, hogy a diótölteléknél 2 dl vízből kell a szirupot főzni. Az én általam kipróbált összes recetben 1/2 dl víz kell. Képzelheted, mindig csalok, és öntök hozzá, mert ennyi vízből lehetetlen.

    VálaszTörlés