2009. február 8., vasárnap

Animatio másolása, szerkesztett képünkre.1.

Megpróbálom levezetni, hogyan is lehet saját szerkesztett, kerettel, ráírással ellátott képünkre egy animatios, mozgó bármit rámásolni, hogy ne ugráljon, csak a látni kívánt mozgás legyen!
Sokat vergődtem, míg sikerült.
Az első két lépés volt a kritikus rész!
Nem nehéz, csak figyelmet igényel.
Tahát nem elkalandozni másfelé, amíg pakolászunk egyikről a másikra, mert egy select, vagy egy rossz helyre másolás - pld. nem a képre, hanem az AnimShopban megnyitott rétegre!! -, nagyon
bosszantó,eredményt hoz! Újra lehet kezdeni, vagy megpróbálni vissza lépegetni, amíg a nem kívánt kép elő nem jön!

Ajánlatos a rétegek másolásakor megnézni, hogyan is animál!
Látom, hogy eddig szép, rendben minden, folytatom tovább!

Nem vagyok szakember, tehát ennyire és így sikerült, segít-e valakinek, érthető-e............., nem tudom eldönteni!

Nyugodtan véleményezhettek, kérdezhettek, ha valami nem érthető.
Megpróbálom azzá tenni.

Nem kérés, vagy lehet az? No igen, az!
Valakinek is sikerült az itt bemutatottak alapján az animálás, írja meg nekem. Mutassa meg, üzimbe tegye be, nagyon örülnék neki!

Jó ide-oda lépegetést, dühi nélkül!
Sikeres szerkesztést kívánok:............Böbici   

A lényeg majdnem kimaradt. Milyen program kell hozzá!

1. PhotoFiltre Studio - az alapkép szerkesztése itt történik.
2. Jasc Animation Shop3 - ebben nyitjuk meg az animot és ezzel
                                       is animálunk.
3.  Jasc Paint Shop Pro8 - ebben nyitjuk meg a képet, amire                                           illeszteni akarunk animot.
Attachment: 1.jpg
Attachment: 2.jpg
Attachment: 3.jpg
Attachment: 4.jpg
Attachment: 5.jpg

6 megjegyzés:

  1. Nekem nincs animation shop , a gépem nem engedi újratelepíteni :((

    VálaszTörlés
  2. Elmentettem, köszi, Böbicikém. Puszika érte:))

    VálaszTörlés
  3. Leszedtem Valikától, de nem egészen világos és nem is magyar így még nehezebb a dolgom. Addig meg vagyok, hogy megnyitom a képet ebben a programban amit csináltam már a PSF-rel. De honnan veszem az a mozgó képeket amit az általam készített képre tehetek? Lehet hülye a kérdés, de .....
    Köszi a segítséget.
    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Csak nem hagy nyugodni, uninstalláltam a Corel Paint pro XII-t és leszedtem ezeket, újra visszanézek a leírásokért, hátha ezeket sikerül feltennem, amit most leszedtem.

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! Akkor most probálkozok! Az eredményt megmutatom!
    Puszi

    VálaszTörlés