2009. február 27., péntek

http://www.horvathattila.hu

http://www.horvathattila.hu/
Új régiségek: Senator és Varga Miklós

Egy kis időutazásra hívok mindenkit, aki szeret régi zenék között vándorolni.
Két lemez a nyolcvanas évek második feléből.
Az egyikre ma már csak kevesen emlékeznek, a másikra pedig senki - mert az meg sem jelent soha.
Akinek van kedve, felidézheti a Senator lemezét (1985), és megismerkedhet a kiadatlan Varga Miklós album (1988) dalaival.
Azt hiszem, ezek máshol nem elérhető ritkaságok.
Rajtuk van egy érdekes, alakulóban lévő kor lenyomata.
Kellemes hallgatást…
Elveszett kincset találtam

Milyen jó, hogy létezik a net!

Egy híján harminc évvel ezelőtt az Interpress Magazin felkérésére egy nagyobb lélegzetű tanulmányt írtam a rock egyik meghatározó figurájáról, személyes nagy kedvencemről, Neil Young-ról. Amikor a honlapomat készítettem, a hasonló régi írásokat előkerestem, arra gondoltam, itt a helyük, de azt a magazint, amiben az említett cikk szerepelt, sehol nem találtam. A költözések során valahol elveszett.

Ma este rábukkantam. Teljesen véletlenül, céltalan barangolás közben.

Köszönet a régi kincsek őrzőinek, akik - igaz, a szerző nevét nem tűntették fel, talán nem is tudják, hogy én írtam - elérhetővé tették ezen az oldalon.

1 megjegyzés: