2009. május 30., szombat

Huncutkodjunk, cselezzünk egy kicsit!

Sziusztok!
Engem igencsak bosszantott, amikor üzibe szöveggel együtt képet is terveztem betenni és nem sikerült, nem láttatta magát, csak hosszú lehúzás üzik végére, rá a számra, libben a másik oldal, ott újra vonózni, stb.

- Ennek oka, nem az oldal tulajdonosa, hanem a tervezője, ilyennek is kell lenni! -

Ha hasonlóan vagytok ezzel, mint én voltam, csak egy pillanat és minden látható ott, ahova szántad a vitt képedet.

Teendő csak annyi, hogy a kép kódjának első részét egészen a jobbra nyíló hegyesszögig, ami után közvetlenül ----------img--------- látható!
t ö r ö l d     ki ...................és megnézheted, ott van a szövegeddel együtt a fő oldalon a kép!

Itt kénytelen voltam betűvel írni a háromszög jele betéve az img -vel, egyből átváltoztatja magát, amint elküldöm.
Csodálatos, a legkisebb valami is utasítja a gépet és ő meg teljesíti, végrehajtja.
Nagyon élvezem ezt a kis OKOS rendszert!!!
----nem jut eszembe, mi a neve ennek a kis hegyes szögnek!...., súghattok, nem haragszom meg érte! ... valamilyen  "köröm", de milyen is? nem macska, az más!

4 megjegyzés:

  1. - kacsacsör
    - matematikai egyenlőtlenség irányát jelző karakter

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Az én szótáramban: RELÁCIÓS JEL.
    A matematikában mennyiségek összehasonlítására szolgál.
    Ahogy "ZIZIPRG" írja: egyenlőtlenség iránya
    Példa rá: 8< kisebb mint nyolc
    8> nyagyobb mint
    nyolc

    VálaszTörlés
  3. Kedves Ziziprg és Grgly50!
    Köszönöm , matematikából ismerem, előttem van a jel és jelentése is, csak a "kacsacsőr", mint elnevezés nem ugrott be!
    Most viszont örökre rögzítettem és köszönöm Mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés