2009. május 16., szombat

[origo] szoftverbazis - Photoscape Free v3.3 (magyar)

http://www.szoftverbazis.hu/szoftver/photoscape-free-v3-3-magyar--KQ13.html
Véletlen találtam rá, kipróbáltam, nekem tetszik.
Még igazán nem ismertem meg, az több időt vesz igénybe, siettem feltenni!
Ez a kép lehetőség is e progiban található és pillanatok alatt animál, mozgat:

Érdekes formában

Kellemes Hétvégét

Kellemes Hétvégét felfelé megy
˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘˘
http://www.videosmart.hu/kepalkotas

No, még ide is nézzetek be!
Sok lehetőség, igaz Photosoppal dolgozik, de a PSP8-al, vagy PhotoFiltre Studio 9-el
mi is megoldjuk az előkészítő munkákat!

Ismerkedjetek ezekkel! Jó, eredményes munkálkodást kívánok!

11 megjegyzés:

  1. köszi Böbici!

    kipróbáljuk! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Böbici!Ez nem az, ami nekem van meg.Ki fogom próbálni.

    VálaszTörlés
  3. Úgy látom, te nem kezdő vagy, még az is lehet, hogy én is tanulok tőled.

    VálaszTörlés
  4. Húha, ez még attól is jobb! Köszönöm, ki fogom próbálni! (jaj, de könnyen ígérgetek..., egy új oldalon dolgozom, nem nagyon szerkesztek, bár hiányzik..., csak amióta kiírtam a gépről egy csomó képalapot meg mindenfélét, nehezen kezdek bele, mert biztosan azt nem találom, amit szeretnék - attól meg idegbeteg leszek...)

    VálaszTörlés
  5. Bettikém! csak ne légy "idegbeteg"........... kép keresése közben! Nem engedélyezem!!!
    Nyugi....nyugi!!

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm Böbici, tényleg nagyon klassz!

    VálaszTörlés
  7. TE Drága!! Ez ugyan az a progi, amit Pannikától letöltöttem!...:-)))))

    Puszillak TE Drága Legyen szép éjszakád!

    VálaszTörlés