2011. augusztus 10., szerda

Saját fotóm


Ajjaj, de régen volt!

19 megjegyzés:

  1. Nem is tudom, miért azt a mű képet használod avatarnak. :)

    VálaszTörlés
  2. Ohhhh! Kaptam egy lökést Tőletek, nagyon kedvesek vagytok. Ki is cserélem, puszi

    VálaszTörlés
  3. Jól tetted, hogy kicserélted, bár én a mosolygósat választottam volna :)

    VálaszTörlés
  4. Én is erre szavazok:) bocsi még annyit vízszintesen tükrözve,(tehát befelé nézzen az arc kép )

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm a tanácsokat. Mint látható, le is cseréltem.

    VálaszTörlés
  6. Szi drága Barátnöm, ezt nagyon imádom.Puszi:Zsu.

    VálaszTörlés
  7. ....good afternoon, dear Lauly...thanks for visit...

    VálaszTörlés
  8. Ez igen! Mint egy filmszínésznő :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon csini vagy. Gondoltam rád is amikor bejelentették, hogy megszünik a Multi.Ennyi sok szép munkát, lapot tönkretenni! Szeretettel ölellek a távolból:VaZsu.

    VálaszTörlés