2007. április 13., péntek

Levelezőlapok idézetekkel




16 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek,de valamiért állandóan lefagy a gépem ma,ezért megosztom.Köszi.-persze ha sikerűl!Szia.

    VálaszTörlés
  2. Szia Nellykém, remélem sikerül. Nekem ha sok van megnyitva, szokott ilyet művelni! a szemtelenje! Puszillak.

    VálaszTörlés
  3. Drága Böbicikém!
    Nagyon ügyi vagy! Nagyon tetszenek!
    Én ilyet nem "művelek", csak ámulok, bámulok!
    puszika....

    VálaszTörlés
  4. Szióka Manóka! Macukám!
    Mi az, hogy nem!? Nekem sem megy egyből, csak kitartó vagyok, és szeretném, és próbálkozom! Egyáltalán nem vagyok elégedett magammal! Csodálom másokét, s nem tudom megoldani pl. a beköszönő szöveget szebb kivitelben, stb. Unokáknak meg sem merem mutatni! Egyelőre hallgatok róla. Igaz, most nem is jöttek, mással vannak elfoglalva! Puszillak: Böbicid

    VálaszTörlés
  5. Szívesen! Legyen kellemes a holnapod és minden napod!! Pusz: Böbe

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szépek és nagy igazságok vannak az idézetekben.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek ezek a képek! Ezt elvittem, köszönöm.

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó .. ezt elviszem.. köszi

    VálaszTörlés
  9. Szia Böbici !! Mind nagyon jó és találó .. köszike .. pussz ..

    VálaszTörlés
  10. Vegig neztem,nagyon szepek es en is gyujtogetem oket.

    VálaszTörlés