2007. április 10., kedd

Rajzprogikkal próbálkozás - háttér




17 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Kettő nem sajátom, a "parton" és a "madarak". Majd lesz háttér nyitva nálam, addig csak hagyom itt.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Kettő nem sajátom, a "parton" és a "madarak". Majd lesz háttér más megnevezéssel, addig csak hagyom itt.
    A harmonikával kapcsolatban javaslatom van! Írd be itt a keresőbe, hogy Babicsek Bernát, majd ha ezzel megvagy, Tabányi Mihály! és nagyot nézel, mert találat van! Én nem merem itt betenni, kicsit aggódom ám!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klassz ez a kép...Köszi..szia..

    VálaszTörlés
  4. Szívesen, kellemes látvány szerintem is, eláldogálnék a fűzfa alatt én is. Pusz: Böbci

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép.Ilyet én is csinálnék a fiam képeivel,ha nem titok.

    VálaszTörlés
  6. Böbici az én próbálkozásaim semmik ezekhez képest :))

    VálaszTörlés
  7. ez nagyon tetszik. De ott lennék én is...

    VálaszTörlés
  8. Mesélnél erről a programrol kicsit bővebben? Érdekes dolgokat tudhat!

    VálaszTörlés