2007. szeptember 11., kedd

A kis herceg .pps

Köszönet "nezsunak és juhorkának".
Egyszerűen nagyszerű!
Csak bal egérrel katt a: Attachment-nél beírt címre .pps-re és már menti is gépetekre. Meg sem kérdez. Csudijó! Mennyit vergődtem eddig a beírással, mit és hogyan csináljátok, hogy látható legyen és még így is volt akinek nem sikerült. Huhh, de boldog vagyok!
Tovább is adom, mi a titok, ami nem is titok, csak nem jöttem rá magamtól.
Amikor a blogba készülök felvinni, feltölteni valamit - eddig  csak szöveg és kép -,  látható egy kis gemmkapocs, ami ugyebár első perctől ott van, mint levélírásnál is! Nahát, igazán kapcsolhattam volna, gemmkapocs valamit kapcsol! hiszen az a funkciója! ah most adok magamnak egy "intőt". Böbici ezt  kiérdemelted!
Kérdés?.... kivel írassam alá! Jujj...... 

Attachment: A kis herceg.pps

4 megjegyzés:

  1. Puszi.... aláírom... de minek?
    Még nem érzem magam oly híresnek, hogy az aláírásomért sorba álljanak. (Mellesleg anno gimista koromban én írtam alá az intőimet!) :D

    VálaszTörlés
  2. Grtatulálok, én nem mertem! Túl nagy volt a szigor! puszi

    VálaszTörlés