2009. június 12., péntek

Juhász Gyula: Anna örök

Attachment: JUHÁSZ GYULA2.pps

1 megjegyzés:

  1. Szia!
    Letöltöttem, megnéztem és tökéletesen megy a zene a diavetítés alatt. Szépek a képek, nagyon jó a hozzá választott zene is és a vers is gyönyörű.
    És most engedj meg nekem néhány észrevételt, vagy tanácsot. Azért merek belekotyogni mert készítettem már jó pár pps-t én is és talán elmondhatom, hogy akad némi tapasztalatom e téren.
    Mivel kirakati bemutatót készítettél ezért a dia a végén visszaugrik az első kockára és indul a vetítés újra. Ez előnyös abból a szempontból, hogy nem lehet belekattintani a vetítésbe, viszont tudom tapasztalatból, hogy van aki nem tudja ilyenkor, hogy lehet kilépni a vetítésből. Ezért ha a vetítési beállításoknál kirakati vetítést alkalmazol akkor javaslom az első kockán hívd fel a figyelmet arra, hogy a diaveíttés automatikus továbbítású, kilépés esc-el.
    De ez nem is anyira lényeges, bár annak aki csak ismerkedik még a géppel fontos lehet ez is. Nemrégiben tanítgattam egy 83 éves bácsit és tudom, hogy ami nekünk természetes, az egy kezdőnek egyálltalán nem az.
    A másik dolog amit lényegesebbnek tartok, hogy 9 másodperc van kockánként és ez nekem kevés volt arra, hogy a verset elolvassam. vagy azt a kockát kéne hosszabbá tenni amin a vers van vagy elosztani több kockára.
    Ugye nem gond, hogy ilyen hosszúra sikeredtem:)? és remélem az észrevételeim jó tanácsnak fogod fel és nem bántásnak mert bántó szándék az egy csepp sincs bennem.)

    baráti üdvözlettel: őszi szél

    VálaszTörlés