2009. június 13., szombat

próba




Nahát, de jó!
Egy kattintásra számtalan képet lehet kijelölve feltölteni, nem kell egyenként! Köszönet Valikának, hogy közzé tette!
Ez tényleg csak egy próba volt és bent felejtettem. Hiszen meg sem említem, hogy mi is ez a lehetőség, ill. hol.
Miután látom, többen is benéztetek, megírom, miről van szó, amit én is Valikánál olvastam, mert valaki letöltötte és nem sikerült elérnie célját.
Tehát másolom:

"Multiply toolbar" és letölthető innen:

https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/6728

Tehát, Valikát illet minden elismerés, nem engem!!............puszi!!

6 megjegyzés:

  1. Teljesen lemaradtam mindenről. Nem tudom miről is van szó. Azt hiszem jó lesz körbenéznem!

    VálaszTörlés
  2. Te is Valika is sokat fáradoztok azért hogy mi züldfülűek is jussunk valami kis sikerélményhez:))) Jaj és ki ne felejtsem Orsikát sem( vagy Évike?) ezt még nem sikerült kinyomoznom( Malacka) Köszönet érte!

    VálaszTörlés