2007. július 7., szombat

A szeretet mindent megold...

  A szeretet mindent megold!
>
>
> Egy asszony kijött a házból, és három, hosszú, fehér szakállú
> öregembert látott üldögélni az udvaron. Nem ismerte oket. Így
> szólt: "Nem hinném, hogy ismernélek benneteket, de éhesnek
látszotok.
> Kérlek, gyertek be és egyetek valamit.
>
> "A ház ura itthon van?", kérdezték.
>
> "Nem", válaszolta az asszony. "Nincs itthon."
>
> "Akkor nem mehetünk be, felelték.
>
> Amikor este a férje hazaért, az asszony elmondta neki mi történt.
>
> "Menj, mondd meg nekik, hogy itthon vagyok, és hívd be oket!"
>
> Az asszony kiment, és újra behívta az öregeket"
>
> "Együtt nem mehetünk be a házba," felelték.
>
> "Miért nem?" kérdezte az asszony.
>
> Az egyik öreg magyarázatba kezdett: "Az o neve, Jólét," mutatott
egyik
> barátjára, majd a másikra mutatva azt mondta," O a Siker és én
vagyok
> a Szeretet." Majd így folytatta, Most menj vissza a házba, és beszéld
> meg a férjeddel, melyikünket akarjátok behívni."
>
> Az asszony bement a házba, és elmondta a férjének, amit az öreg
> mondott. A férj megörült. "Ez nagyszeru!!", mondta. "Ebben az
esetben
> hívjuk be Jólétet. Hadd jöjjön be, és töltse meg a házunkat jóléttel!"
>
> A felesége nem értett egyet. "Kedvesem, miért nem hívjuk be inkább
a
> Sikert?"
>
> A menyük eddig csak hallgatta oket, és most eloállt saját
> javaslatával. "Nem lenne jobb a Szeretetet behívni? Az otthonunk
> megtelne szeretettel!"
>
> "Hallgassunk a menyünkre," mondta a férj a feleségének.
>
> "Menj, és hívd be Szeretetet, hogy legyen a vendégünk!"
>
> Az asszony kiment, és megkérdezte a három öreget, "Melykotök
Szeretet?
> Kérlek, gyere be, és legyél a vendégünk."
>
> Szeretet felállt, és elindult a ház felé. A másik ketto szintén
> felállt,
> és
> követték társukat. Az asszony meglepve kérdezte Jólétet és
Sikert, "Én
> csak a Szeretetet hívtam, ti miért jöttök?"
>
> Az öregek egyszerre válaszoltak: "Ha jólétet vagy Sikert hívtad volna
> be, a másik kettonek kint kellett volna maradnia. De mivel, Szeretetet
> hívtad, ahova o megy, oda mi is vele tartunk."
>
> Ahol Szeretet van, ott megtalálható a Jólét és a Siker is!!!!!!"
>
> KÍVÁNOM NEKED...
>
> Ahol fájdalom van, kívánok neked békét, és könyörületet.
>
> Ahol kétségek vannak, kívánok neked megújult önbizalmat
> képességeidben, hogy megküzdhessd.
>
> Ahol fáradtság, kimerültség van, kívánok neked megértést, türelmet,
és
> megújult erot.
>
> Ahol félelem van, kívánok neked szerelmet, és bátorságot.
>
> Most két választásod van:
>
> 1. Bezárod a dokumentumot
>
> 2. Meghívod a szeretetet azzal, hogy megosztod ezt a történetet
> azokkal, akik fontosak neked. Remélem a másodikat választod. Én
azt
> tettem.

5 megjegyzés:

  1. En is a masodikat valasztom. Megfogom osztani barataimmal, hisz a baratsag es a szeretet elengedhetetlen eletunkbol.

    VálaszTörlés
  2. Én is a másodikat választom. Meg van nekem pps-ben, ha még nem raktam fel, most majd felteszem. Marika.

    VálaszTörlés
  3. Igen Én is a másodikat választom, mert fontos számomra a barátság és a szeretet.

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, hogy megosztottad velünk. Mindig hittem a szeretet varázserejében.Sok pofont kaptam már az élttől,ami miatt kezdem elveszíteni a hitemet a szeretet erejében.A szeretet mindent meggyógyít! Főleg azokat a sebeket,melyeket más okozta. Mert az okozó észre sem veszi hogy összetőrte a lelked. A más okozta sebeket más gyógyítja be,ez így nem fer. .Nagyon nagy kincs a szeretet /ha működik/, ezzel lehet legyőzni a gonosz erőket.

    VálaszTörlés