2009. január 12., hétfő

Brisa Diseños - Sets y Recursos gratuitos

http://www.brisagrafics.com/
Mire találtam, érdemes rendezgetni "Könyvjelzőmet", ahova csak pakolok és pakolok, már km-nyire nyúlik. Már régen el is felejtettem, hogy valamikor ezen oldalon jártam, pedig milyen hasznos lehet háttérszerkesztésnél a sok textura, amivel bővelkedik ezen oldal.
Teljes minta nem igen alkalmazható, mert körben a "c" ott van, tehát a fejléckép helyett másikat tegyetek be.

Egy kis bemutató:

Photobucket

és ez még nem minden, mert huzigálni kell - itt nem él a huzigálás, csak ott, az oldalon, ahova URL irányít!!!! -
és tovább menni a nyíllal,
és tovább a "galeriás"-ra a bal oldalon, más téma, más minta sokasága!

Remélem lesz, aki talál szép selyemfényű mintát keretnek és háttérnek mást, nekem nagyon elnyerte tetszésemet.

*********************************************************************************************
Találtam még egy hasonló oldalt:

http://www.mariposasdelalma.com/misdisenos/index.htm

*******************************************************************************************-

1 megjegyzés: