2009. január 7., szerda

PhotoFiltreStudiohoz

http://www.ladyj.hu
Egy nagyon jó oldalra találtam. Több órát töltöttem el és észre sem vettem.
Érthetően leírva minden, hogyan használjuk az újabb lehetőségeket, amiket a pluginok nyújtanak.
Magyarázat képpel illusztrálva, amit érdemes Word-ba menteni, hogy kéznél legyen, míg bele nem jövünk, meg nem jegyezzük mit és hogyan kezeljünk.
Nézzen be, akit érdekel a képszerkesztés. Maga a PFS progi is letölthető innen is.
Példa:
Photobucket

Photobucket
A képen látható Sinedots plugin megnyitás után megjelenő ablakában a jobb és bal oldali csúszkákkal a háló, vagy fátyol, (ki hogy nevezi) formája állítható be. A BalanceX és jobbra a BalanceY a háló szélességét, magasságát, valamint sűrűségét változtatja. Középen a Density tolóka a háló fényességét szabályozza. Az Options táblácskában lévő kis négyzetet kipipálva tudjuk változtatni, hogy a háló színe fekete vagy fehér legyen. Középen lent, a lenyiló ablakban előre beállított minták vannak, ezekből választva lehet még több féle effektet kialakítani.




9 megjegyzés:

  1. Köszi szépen! A PhotoFiltreStudio már nekem is megvan, de még a képszerkésztés sem megy igazán...
    (pedig nagyon lelkesen nekiállok, aztán hagyom, mert nem lesz szép)
    Talán egyszer "belejövök" Jó éjszakát, szia

    VálaszTörlés
  2. Majr 1x megértem...remélem puszim....

    VálaszTörlés
  3. Szia Böbici!Ez nekem is fenn van az oldalamon!Már mint a progi.Használom is,nagyon szeretem.Én is Lady J.oldaláról szereztem be.Nagyon sok okos és hasznos dolgot tanulhatunk tőle.Elárulom az alapokat én is tőle tanultam.A többi meg már jött magától.Puszika:Vali

    VálaszTörlés
  4. Szia Böbici! Köszönöm,hogy itt voltam, ez nekem arra volt jó, hogy megállapítsam, hogy ez nekem nagyon de nagyon kínai. Nem merek én ilyen komoly dolgokba belevágni.Marika.

    VálaszTörlés
  5. Hááááát nagyon jónak tünik, de ehhez még fejlődnöm kell. Puszi. Marika

    VálaszTörlés
  6. Sokszor betértem már Lady oldalára, aztán rendszerint ott is ragadtam órákat...Még csak most tanulom az első lépéseket a Photofiltrével így ezt a lehetőséget meg sem merem még próbálni, de ami késik az nem múlik.

    VálaszTörlés