2010. november 2., kedd

Sorsolás.....


Sorsolás:

 

Nyugdíjas nénike megkapja a nyugdíját. Előveszi a csekkjeit. Hat darab van neki.
Összeadja őket,


forintra megegyezik a nyugdíja összegével. Gondolkodik, hogy most mit csináljon.

 

 

Megszámozza a csekkeket, elővesz egy dobókockát. Dob egyet, kettest dob.
Előveszi a kettes számú csekket, megnézi.

 

 

17.000.- Ft....... félreteszi. Újra dob. Hatos. Előveszi a hatos számú csekket. 12.500.- Ft.........
 ezt is félretesz. A többi csekket

 

 

befizeti.

 

 

Két hét múlva kapja a felszólítást a szolgáltatóktól, hogy nem fizette be határidőre a pénzt.
 Kérik, hogy 8 napon belül fizesse be a pénzt, mert késedelmi kamatot számítanak fel.

 

 

Gondolkodik mit is csináljon.

 

 

Elővesz papírt, tollat, borítékot és két levelet ír
.

 

 

Ez állt a levelekben:

 

 

"Tisztelt Szolgáltató!

 

 

Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy ebben a hónapban sorsoláson vettek rész,
de sajnos nem nyertek.

 

 

Kérem próbálkozzanak a jövő hónapban is, hátha szerencsével járnak.

 

 

Sok sikert kíván Önöknek :    

                                                            " egy magyar nyugdíjas"

3 megjegyzés:

  1. Ismerős dolog. Hol nekem nincs szerencsém, hol a szolgáltatónak. Most várom, hogy kikapcsolják a telefont és a netet, de sajnos most a gyógyszereim fontosabbak. Pedig nem is vagyunk szegények!

    VálaszTörlés
  2. Amikor először csináltam ehhez hasonlót, azt kívántam, hogy soha többé ne keljen ...
    Lehet , újra rákényszerülök, pedig én még nem is vagyok nyugdíjas...

    VálaszTörlés