2010. november 23., kedd

Szórakoztató megállapítások ...

Mindenre tudok magyarázatot találni, legfeljebb nem stimmel.

A bánatomat italba akartam fojtani, de tud úszni az a bestia.

A sportot sose késő elkezdeni, úgyhogy én még várok..

Csak az a nő foglalt, akin fekszenek.

Én már nem hiszek semmiben! A múltkor is bementem egy ajtón, amire az
volt írva, hogy NŐK, de csak budi volt.

Szeretem az extrém sportokat, mert közben rengeteg új barátot ismerek
meg: mentősöket, balesetiseket, gyógytornászokat és kedves embereket,
akik kihívták a mentőket!!!

A biztonsági öv lehet, hogy korlátoz a mozgásban, de még mindig nem
annyira mint a tolószék.

Már régóta keresek egy frappáns rövidítést a klubunkhoz, de sehogy sem
találok, a neve : Fiatal Alkoholisták Szövetsége... Tud valaki egyet?

Te egy akkora paraszt vagy, hogy a házatokban nincs is a székeken
háttámla, hogy mindenhová le tudj ülni a permetezővel!

A kisfiúk ugyanazon okból vesznek Kinder tojást, mint amiért a férfiak
vásárolnak női fehérneműket. Nem igazán a termékre van szükségük,
inkább a meglepetésre, ami bennük van...

Ismertem egy olyan csúnya nőt, hogy amikor e-mailben elküldte a
fényképét, felismerte az antivírus...

A rasszizmus mindenütt jelen van... A zongora fekete billentyűi rövidebbek!

Aki az életet tréfának tartja, az gondoljon a poénra is.

Sose nézd meg a víz mélységét két lábbal

A férfiak azért alszanak el gyorsan szex után, mert előtte fél
éjszakát könyörögnek érte.

A szenilitásban az a legjobb, hogy saját magad elöl dughatod el a
karácsonyi ajándékokat.

Az élet egy szar játék, de a grafikája nagyon ott van...

A szemezés nem mindig működik, már csak annál az egyszerű oknál fogva
sem, hogy a nők szeme nem a mellükön van

Ön dönt, iszik vagy vezet! De egyszerre a hármat ne csinálja!

Az én anyósom olyan, mint a húsvéti tojás. Erősen festett és
előbb-utóbb összetöröm!

Ne feledd: ha valaki felbosszant, az arcodon 42 izom rándul össze. De
csupán négy izom kell ahhoz, hogy kinyújtsd a kezed, és pofán vágd.

Az alkoholmentes sör az első lépés a guminő felé.

A sün egy makacs madár. Csak akkor hajlandó repülni ha belerúgok.

Az emberiséget ősidők óta két dolog foglalkoztatja:
1. Ki találta fel a munkát?
2. A többiek miért nem verték agyon?

A régész az az ember, akinek a karrierje romokban hever.

Én már csak úgy vagyok a munkakedvvel, mint az egyszerű lány a
szombati buli után. (vagy megjön vagy nem...)

Az ember életének egyharmadát tölti emeletes marhaságok olvasásával.
Ez volt a mai adag...:))

 

 

 

2 megjegyzés: