2007. május 22., kedd

A férfiak hálátlanok, DE a tündérek nők.

60-as éveinek elején járó házaspár, 35-ik házassági évfordulóját
> ünnepelte,
> egy csendes, meghitt kis étteremben...
>
> Egyszer csak egy gyönyörű tündér jelent meg az asztaluk mellett és azt
> mondta: "Mivel ennyire különleges házaspár vagytok, és hűek voltatok
> egymáshoz ez alatt a hosszú idő alatt kívánhattok tőlem egyet-egyet,
én
> teljesítem kívánságotokat!"
> "Ó! Én szeretném körbeutazni a Földet az én nagyszerű férjemmel!" -
kérte
> a
> feleség. A tündér meglengette a varázspálcáját és - abrakadabra - két
első
> osztályú jegy termett az asztalon a Luxus utazási iroda világkörüli
> útjára.
>
>
> Most a férjen volt a sor. Gondolkodott egy percet és így szólt: "Nos,
ez
> az
> egész nagyon romantikus, de egy ilyen alkalom csak egyszer adatik meg
az
> életben, szóval ne haragudj kedvesem, de az én kívánságom egy nálam 30
> évvel fiatalabb feleség!"
> A tündér és a feleség nagyon csalódott volt, de hát a kívánság az
> kívánság... Így hát a tündér körözött egyet a varázspálcájával és -
> abrakadabra - a férj 92 éves lett!
>
> Mi a mese tanulsága?
> A férfiak hálátlanok, DE a tündérek nők.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése