2007. november 6., kedd

Díszítőelemek: Képkeretek




Képkeretek

13 megjegyzés:

  1. mond edes Bobikem nem szerkesztenel nekem egy csodallatos hatterkepet??;-))
    mivel ilyeneket nem tudok:-))
    Remelem a mama jobban van mar en a Macunak vagyok a baratnoje Izraelbol:-)) PUSZI INCI

    VálaszTörlés
  2. Szia Incikém!
    Nekem is Barátnőm vagy, nem? Csak én kevesebbet tudok gépnél lenni, mint voltam.
    Köszönöm kérdésed, Anyu egy kicsit jobban van. Bízom erejében és a tudományban, vissza megy még saját otthonába, ami Macuval szomszédos. Érzem, így lesz, nagyon erős Édesanyám van! Én 370 km-rel távolabb élek, elkerültem Szegedről.
    .........hogyne segítenék. Csak egyre kérlek, válassz ki egy olyat itt a feltöltöttek közül, ami tetszik, elkészítem, és küldöm a CSS-be bemásolandót.
    Majd írj.........puszillak: Böbici

    VálaszTörlés
  3. Incikém!
    Privibe nézz be, puszillak: Böbici

    VálaszTörlés
  4. Thank you for sharing they are all very beautiful...

    VálaszTörlés
  5. Azt áruld el milyen programmal pakolod fel ezeket a kereteket?!Én is birtoklok ilyen kereteketcsak még nem jöttem rá melyik programmal lehet rárakni.Nekem van adobe photoshop cs2magyar nyelvű,de nem értek hozzá.Aztán van PHotoFiltrem is.

    VálaszTörlés
  6. Szió Böbi!Nagyon tetszettek a képkereteid.Szép napot kívánok!

    VálaszTörlés
  7. Szia Böbici! Nagyon szépek a keretek, de bevallom őszintén, még sosem sikerült képet beletennem! Ha te esetleg tudod a fortélyát, igazán megoszthatnád velem. Milyen progival, és hogy csinálod? Lehet-e nagyítani ezeket a kereteket? Köszike: Nicky

    VálaszTörlés
  8. Szép hét végét és boldog Valentin napot kivánok !!
    Remélem nem bántalak meg, hogy elvittem egypár keretedet..Lindsy
    http://images.multiply.com//common/dot_clear.gif

    VálaszTörlés